Uudised
Mazda i-ACTIV AWD - nutikas nelikvedu
i-ACTIV AWD - nelikvedu Mazda moodi
Mazda i-ACTIV AWD loomisel oli peamiseks eesmärgiks elustada Mazda idee „Celebrate Driving“ tagamaks igas olukorras erakordne võimsus ja sõidumugavus ilma keskkonnasõbralikkust ohtu seadmata. i-ACTIV AWD ja SKYACTIV-TEHNOLOOGIA ühendamine võimaldab saavutada "Jinba Ittai" tunde erinevatel teedel.
i-ACTIV AWD peamine funktsioon on esiratta libisemist ennustav tuvastussüsteem. Tegemist on Mazda ainulaadse süsteemiga, millesarnast paljudel teistel tootjatel pole ning mis suudab oluliselt parandada liikumisvõimalusi ja stabiilsust kehvades tingimustes.
Mazda CX-5 i-ACTIV AWD mudelid
2.0 160 hp, bensiin, AWD, Premium Plus, 6MT 28 590 €
2.0 160 hp,bensiin, AWD, Premium Plus, 6AT 30 490 €
2.0 160 hp,bensiin, AWD, Luxury, 6AT 33 840 €
2.5 192 hp,bensiin, AWD, Luxury, 6AT 35 090 €
2.2 150 hp, diisel,AWD, Premium, 6MT 29 890 €
2.2 150 hp,diisel,AWD, Premium Plus, 6MT 31 940 €
2.2 150 hp,diisel,AWD, Premium, 6AT 31 790 €
2.2 150 hp,diisel,AWD, Premium Plus, 6AT 33 840 €
2.2 175hp, diisel, AWD Luxury, 6AT 38 140 €
Vaata kuidas i-ACTIV AWD toimib
Jinba-ittai kogemus igal pinnasel
i-ACTIV AWD Nelikveo omadused
Jinba Ittai tunde saavutamine erinevatel teedel. 4WD on üks saadaolevatest valikutest, mis muudab sõidukogemuse veelgi nauditavamaks. See on mõtlemine, mis kannustas i-ACTIV AWD arendamist.
Mazda i-ACTIV AWD on aktiivne, nõudmisel käivituv süsteem, mis on konkurentidest sammu võrra ees ja mis ennustab pidevalt tingimusi tänu seotusele sõiduki eri andurite andmetega, nagu roolimise reaktsioonijõu, temperatuuri ja isegi esiklaasi klaasipuhastite andurite andmetega.
Süsteem tunnetab roolivõimendi süsteemi kaudu rehvide reaktsioonijõudu (hõõrdumistakistust) ja hindab selle teabe põhjal pidevalt teepinna tingimusi. Peale selle mõõdab süsteem ülitäpselt auto sõidukiirust ja esirataste pöörlemiskiirust, et tuvastada varakult ka esirataste väikesed libisemised, millest juht arugi ei saa. Libisemise ohu tuvastamisel jaotab i-ACTIV AWD kiiresti optimaalse pöördemomendi tagaratastele, et takistada esirataste libisemist.
Tagarataste ajami reaktsioonikiiruse suurendamiseks edastatakse tagaratastele väike pöördemoment, samal ajal kui peamine võimsus on keskendunud esiratastele, määrates tagarataste ajami ooterežiimile. See edastab juhtsüsteemile kiire vastuse ja tekitab tagaratastele pöördemomendi, mis toetab sujuvat üleminekut 4WD režiimile.
Ülesmäge, järsk kurv ja valgusfoorid talvel? Pole probleemi, saate kiiresti ära kasutada 4WD pidamist.
Tingimuste pidev jälgimine ja pöördemomendi optimaalne jaotamine, enne kui juht üldse rehvi libisemist tunnetab. Kohandub kiiresti sõidukeskkonna muudatustele, nii et juht saab nautida murevaba sõitmist igasugustes tingimustes.