Uudised
Nissan City Hub teeb Prantsusmaal oma üleilmse debüüdi: tegemist on uue kaubandusliku kontseptsiooniga, mis kujundab ümber homse mobiilsuse ja klientide kogemused
„Nissan City Hub asetab inimesed meie homse jaemüügi kontseptsiooni keskmesse, samal ajal kui nad tegelevad tavapärase ostlemisega," ütles Nissan Motor Co., Ltd., globaalse müügi ja jaemüügiosakonna juht Leon Dorssers. „Tänane avalikustamine on uus samm edasi meie ülemaailmses kaubandusstrateegias, kasutades e-kaubandust ja uut mobiilsustehnoloogiat, et täiustada kliendikogemust nii veebis kui ka muul viisil."
Nissan Europe’i müügi- ja turundusosakonna vanemasepresident Ken Ramirez lisas: „Kuna me jätkame tänaste klientide muutuvate vajaduste rahuldamist, oleme uhked, et saame Pariisis avalikkuse ette tuua esimese Nissan City Hubi kogemuse. Nissan City Hub kasutab uut tehnoloogiat ja tööriistu, et pakkuda ainulaadset kõik ühes klienditeekonda ning sujuvat üleminekut võrgukeskkonnalt võrguvälisele keskkonnale.
Jaotusvõrk uues kuues
Ettevõtte Bain & Company 2017. aasta uuringu kohaselt algab 50% autoostudest veebis ja 60% tarbijatest on valinud kaubamärgi, mudeli ja hinna enne, kui nad esindusse jõuavad. Tarbijate uutele nõudmistele ja tarbimisharjumustele vastamiseks on Nissani homse jaemüügistrateegia arendamise alus uus, sujuv ja integreeritud mudel, mis kasutab nii kohalikke teadmisi ja edasimüüjate kindlat tugipunkti kui ka uusi digitaalseid võimalusi.
Uuendatud jaotusvõrgu eesmärk on pakkuda tööstusharu juhtivat kliendikogemust ja ületada tarbijate ootusi täiustatud võrgu- ja võrguvälise ökosüsteemi abil, mis põhineb uutel vormingutel ja uuel tehnoloogial, annab neile täieliku kontrolli oma ostuprotsessi üle ning toetab neid sel teekonnal tooteekspertide ja edasimüüjate kaudu.
Nissan City Hubi ideega liitus kiiresti Group Altaïr (Nissani edasimüüjad): „See on tööstuse loomulik areng – uute võimaluste ja uue tehnoloogia kasutamine klientide paremaks teenindamiseks, kasutades samas teistsugust lahendust tavapärasele edasimüüja mudelile. See ei välista olemasolevaid lahendusi, kuid pakub klientidele teistsugust kogemust."
Kaasahaarava kogemuse loomine Nissani intelligentse mobiilsuse tutvustamiseks
Nissan City Hub on uus murranguline kontseptsioon, mis ühendab digitaalse ökosüsteemi pilkupüüdva ideepoega Vélizy 2kaubanduskeskuses. Nissan City Hub on täiesti uus kliendikogemus, mis on autotööstuses ainulaadne ja see on tempokas sihtkoht, millel on julged eesmärgid: 88 m2 ekraane, viis väljapanekut, mis on pühendatud mudeli katsetamisele, ja planeeritud laiendus pärast 2019. aasta sügist.
Nissan City Hubis tarbijatele pakutavad uued e-kaubanduse lahendused on välja töötatud selleks, et tagada kasutusmugavus ja erinevad võimalused autode isikupärastamiseks ja ostmiseks pingevabalt otse veebist. Uue Nissan LEAFI või QASHQAI ostmine on vaid paari klõpsu kaugusel.
Selle uue kliendikogemuse raames tervitavad kliente Nissani intelligentse mobiilsuse suursaadikud, kes on mitmekesise jaemüügitaustaga inimesed näiteks loomingulise kunsti, muusika ja uute tehnoloogiliste lahenduste vallast.
Nissani intelligentne mobiilsus astub kesksele kohale oma ikoonilise Nissan LEAF-iga, mis on Euroopa enim müüdud elektriauto, ja uue tehnoloogiaga, nagu ProPilot, mis annab juhile rooli taga rohkem enesekindlust.
Pärast planeeritud laiendust pakub Nissan City Hub klientidele võimalust tutvuda ka uuendusliku energiasalvestuslahendusega xStorage Home, mis kasutab Nissani elektriautode uusi ja kasutatud akusid, ning Prantsusmaa esimese elektriautode kiirlaadimisvõrgustikuga.
Peale selle on Nissan City Hubi klientidel võimalus lasta oma autod tarnida Vélizy, mõnda teise Groupe Altaïri esindusse või isegi koju.