Uudised

Tagasi

Uus Nissan JUKE sai Euro NCAPi 2019. aasta parima ohutushinnangu

  • Euro NCAP tunnustas Nissani intelligentset mobiilsust, mis hõlmab uuenduslikke aktiivseid ohutuslahendusi nagu jalgratturite ja jalakäijate tuvastamine ning pimeala jälgimise süsteem, mis on väikeste linnamaasturite sektoris kasutusel esimest korda.
  • Ülitugeva konstruktsiooni ja uuendusliku kokkupõrkekaitse tehnoloogia kombinatsioon tõi kaasa muljetavaldavad hinnangud.
  • Kõiki tulemusi näete siin.

Pariis, Prantsusmaa (18. detsember 2019). Uus Nissan JUKE sai sõltumatult Euroopa uute autode hindamise programmilt (Euro NCAP) 2019. aastal viietärnise ohutushinnangu. Kiideti sõiduki vastupidavust ja kokkupõrke vältimise tehnoloogiat.

Suurepärane täiskasvanud sõitjate ja laste turvakaitse tase

Euro NCAP andis uue mudeli täiskasvanute kaitse hinnanguks 94% ja laste kaitse hinnanguks 85%, mis asetab sõiduki 2019. aastal väikeste maasturite klassis heale
kohale. See saavutati tänu uue JUKE’i täiustatud tugevdatud konstruktsioonile, mis on kõige olulisemates kohtades ehitatud ülitugevast terasest, et parandada jäikust, mis võimaldab löögijõul enne sõitjate turvakambrisse jõudmist neelduda ja hajuda.

Eriliste metallide hoolikas kasutamine võimaldas Nissanil parandada ka ohutuse seisukohalt kriitilises alas nähtavust. Esiklaasi ja ukseraamide vahelised A-piilarid on õhemaks tehtud, kuid need on tänu ülitugeva terase kasutamisele siiski sama tugevad. Öösel parandavad nähtavust põhivarustusse kuuluvad LED-esituled, mis suurendavad nägemisulatust 10 meetrini.

Haavatavate liiklejate märkimisväärne kaitse

Jalgratturite ja jalakäijate kaitse katsetel sai JUKE tulemuseks 81%. Nissan JUKE’il on mitu aktiivset ohutuslahendust, sh intelligentne hädapidurdusabi, mis hoiatab juhti ja rakendab pidureid, kui auto tuvastab võimaliku kokkupõrke ohu sõiduki, jalakäija või jalgratturiga. Hädapidurdusabi kuulub põhivarustusse kogu JUKE’i tootevalikus, mitte ainult kõrgemates varustustasemetes, seega saavad autojuhid nautida Nissan JUKE’i suurepäraseid sõiduomadusi ohutuses järeleandmisi tegemata.

Ohutussüsteemid
Euro NCAP tunnistab, et alati on esikohal õnnetuste vältimine ja annab punkte tehnoloogia eest, mis aitab juhtidel kokkupõrkeid vältida. 2019. aasta hinnangusüsteem kiidab mudeleid, mis ületavad seadusega nõutud ohutusnõudeid ja kasutavad turu uusimaid juhtivaid ohutusalaseid lahendusi.

JUKE sai tänu Nissani intelligentse mobiilsuse tehnoloogiale ka siin väga hea hinnangu – 73%. Saadaval on intelligentsete tehnoloogiate terviklik lahendus nagu täiustatud juhiabisüsteem Nissan ProPILOT valitud varustustasemetes. See on oluline samm autonoomse sõidutehnoloogia vallas, mis vähendab pikkadel sõitudel ja tihedas liikluses stressi, hoides JUKE’i maanteedel autonoomselt sõidurajal ning hoides pidevalt ohutut kaugust teistest sõidukitest.

Mudelil on ka pimeala jälgimise süsteem, mis on väikeste linnamaasturite segmendis kasutusel esmakordselt. Süsteem tunneb ära, kui juht ei näinud kõrvalrajal olevat sõidukit ning suunab JUKE’i aktiivselt tagasi oma sõidurajale ja ohust eemale. Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem aitab ära hoida kokkupõrked parkimiskohtadest väljatagurdamisel.

Katses kasutatud Nissan JUKE oli vasakpoolse rooliga DIG-T 117 N-Connecta, kuid Euro NCAP kinnitas, et tulemused kehtivad kõigi uute JUKE’ide kohta.

Nissan Europe’i tootearenduse asepresident Marco Fioravanti ütles: „Meil on väga hea meel, et saime Euro NCAPilt parima ohutushinnangu. Täiustatud materjalide, sealhulgas ülitugeva terase ja Nissani intelligentse mobiilsuse tehnoloogia kasutamine tähendab, et saame pakkuda nauditavat ja paindlikku sõitu koos universaalse kaitsega.“

Euro NCAP on katsetanud autosid sõltumatult alates 1997. aastast, mõõtes enamikku müügile jõudvaid uusi mudeleid pidevalt oma täiustuvate kriteeriumide alusel. Lisaks autode füüsilise tugevuse katsetamisele erinevates simuleeritud kokkupõrgetes katsetab ja hindab organisatsioon ka õnnetuste vältimise tehnoloogiat.