Uudised
Jeep Wrangler jõuab ka pistikuhübriidina Eesti turule
Jeepi mudelivalikus teeb debüüdi peatselt Eesti turule jõudev Jeep Wrangler 4xe, mille jõuallikaks on võimas, keskkonnasõbralik ja tehniliselt kaasaegne hübriidajam.
„Uue Jeep Wrangler 4xe mudeli saabumine on tootja jaoks hübriidautode turul veel üks oluline samm. Uuenduslike lahenduste rakendamine senituntud mudelitele on 80-aastase kaubamärgi tõeline saavutus,“ ütles Jeepi Eesti esindaja United Motorsi müügijuht Leino Luik.
Turule tuuakse esimene hübriidajam, mille elektriajam ja sisepõlemismootor kiirendavad Wrangler 4xe nullist 100 km/h-ni vaid 6,5 sekundiga ning ainuüksi elektri jõul suudab sõiduk katta kuni 50 km pikkuse vahemaa. Bensiini- ja elektriajami ühendatud võimsus on 380 hj. Kaheliitrise töömahuga bensiinimootori võimsus on kuni 272 hj (200 kW) ja elektriajamil 107 kW (145 hj). See on seni Baltimaades müüdud Jeep Wrangleritest võimsaim.
„Laetava hübriidi tehnoloogia ühes ehtsa Jeepi olemusega tähendab ideaalset valikut neile, kes otsivad tasakaalu vabaduse, seikluste ja keskkonnasäästlikkuse vahel,” ütles Luik.
Maastikul end kodus tundva Wrangler 4xe aku laetakse täis vähem kui 3 tunniga, kasutades kodulaadijat ning laadimisvõimsust 7,4 kWh. Akut saab laadida ka avalikes laadimispunktides.
„Sellised tehnilised kriteeriumid nagu kiire laadimine, viivituseta saavutatav pöördemoment, parem kiirus, muljetavaldav kiirendus ja täiselektrirežiimis töötav nelikvedu on peamised tegurid, mis muudavad selle mudeli tõsiseks konkurendiks teistele tootjatele,” rõhutas Luik.
4xe toodetakse täiustatud aktiivse ja passiivse turvavarustusega. Sinna hulka kuuluvad maastikukaamera ja pimeala jälgimise ning tagurdamisabi süsteem, mis tagavad ohutuse ja kasutusmugavuse igapäevases liikluses.
Jeepi uus hübriid pakub ka maastikuradadel suurepärast turvalisust. Wrangler 4xe kasutab esi- ja tagadiferentsiaalide lukustamiseks tipptasemel Tru-Lok tehnoloogiat, jaotades seeläbi jõudu ühtlaselt kõigi rataste vahel ja tagades korraliku haarduvuse ka kõige raskemal maastikul.
Tootja sõnul vajab uus 4xe hübriidrežiimil sajakilomeetrise distantsi läbimiseks vaid umbes 3,5 liitrit bensiini, samas kui süsihappegaasi emissioon on lausa 70% väiksem kui bensiinimootoriga mudelil (vastavalt WLTP tsüklile).
Eestis tuleb hübriidne Wrangler 4xe müügile hinnaga alates 68 400 eurot.