Uudised
MURRANG ELEKTRISÕIDUKITEGA SÕITMISEL: 2016. AASTA LEAFI SÕIDUULATUS ON 250 KM
- LEAFi sõiduulatus suureneb 26%- ühe laadimiskorraga saab sõita kuni 250km*
- LEAF toob Nissani uudistootena sektorisse 30kWh aku tehnoloogia
- Märkimisväärse värskenduskuuri läbinud kujundus ja aku tehnoloogia protsessid parandavad sõiduomadusi
- Pikem sõiduulatus on 2016.mudeliaasta peamine uuendus, mis suurendab veelgi Nissani edumaad konkurentide ees
- Uus funktsionaalne teabe- ja meelelahutussüsteem NissanConnect EV; pardaväline telemaatikasüsteem kaugjuhtimiseks
- Värskendatud välisilme, milles paistavad silma täiustatud detailid ja uus värvitoon
Taas täiendab Nissan elektrisõidukite sõiduomadusi, annab uue tähenduse praktilisusele ja muudab ettekujutust elektrisõidukitest, tuues turule värskenduskuuri läbinud Nissan LEAFi, mis tagab juhtidele 250 km pikkuse sõiduulatuse. LEAFile ei leidu võrdväärset selles klassis.
See märkimisväärne saavutus, mis avab autojuhtidele võimalusterohke maailma, saab võimalikuks tänu 30 kWh aku kasutuselevõtule. Uus aku on olulisim uuendus, mis tugevdab 2016. mudeliaasta LEAFi positsiooni veelgi: LEAF on üks kõige võimekamaid ja praktilisemaid elektriautosid maailmas ning seda parima hinnaga.
Pikem sõiduulatus koos arvukate uuendustega kujunduse, tehnoloogia ja tehnika valdkonnas suurendab oluliselt LEAFi meeldivust - sellest saab miljonite autojuhtide jaoks tõsiselt võetav alternatiiv sisepõlemismootoriga sõidukile, ühtlasi kindlustab ta sellega oma positsiooni maailma parima elektriautona.
Nissan Europe'i juhatuse esimees Paul Willcox kommenteeris: „Maailma enim müüdud elektriauto LEAF muutus veel paremaks. Kuni 250 km pikkune sõiduulatus avab elektriautode maailma tuhandetele autojuhtidele kogu Euroopas, tekitades huvi ka neis, kes polnud varem täiesti veendunud, et elektriauto võiks neile sobida. Suurem sõiduulatus muudab LEAFi lihtsaks esmavalikuks väga paljude autojuhtide jaoks."
Uus aku, uus tehnoloogia, sama lihtne kasutada
LEAFi uus 30 kWh aku tagab pikema sõiduulatuse, ilma et sisemuses oleks tehtud mingeid järeleandmisi. Akul, mida pakutakse Acenta ja Tekna varustustasemele, on täpselt samad välismõõtmed nagu olemasoleval 24 kWh akul, üksnes kaal on suurenenud tagasihoidliku 21 kg võrra. Tulemuseks on auto, mis sõidab oluliselt kaugemale, pakkudes samal ajal eelmistele versioonidele omast praktilisust ja kasutusmugavust.
Uue aku paremad tööomadused on tingitud selle sisekujundusest ja aku tehnoloogiast. Süsiniku, lämmastiku ja magneesiumi juhtimine elektroodidele parandab tööomadusi ning akuelemendi paigutuse muutmine aitab selle saavutamisele kaasa. Nissan on tõepoolest uue aku tööomadustes ja -kindluses nii veendunud, et uue 30 kWh aku mahutavus on kaetud kaheksa-aastase / 160 000 km garantiiga.
LEAFi uue 30 kWh aku laadimine on sama lihtne ja muretu nagu praeguse 24 kWh aku puhul. Niisamuti nagu praegu, saavad kliendid ka uue LEAFi akut laadida kodus, avalikes laadimispunktides või kiirelt üle Euroopa laienevas kiirlaadijate võrgustikus (3 faasi, 400 V), mis on parim saadaolev elektriautode võrgustik.
Uus IT-tehnoloogia tagab omanikele veelgi parema kontrolli
Üks LEAFi kõige kuulsamaid ja kasulikumaid omadusi on võime omanikuga suhelda ja võimalus sõidukit NissanConnect EV kaudu kaugjuhtida. Seda täiustatud nutitelefoni liidesega telemaatikavahendit, mis võimaldab kõike alates laetuse kontrollimisest kuni salongi eelsoojendamiseni külmadel talvepäevadel, kasutavad omanikud üle kogu maailma, et muuta oma elu veelgi lihtsamaks. NissanConnect EV ei too endaga kaasa mitte ainult suuremat mugavust, vaid parandab ka sõiduulatust tänu võimalusele eelsoojendada või -jahutada salongi ilma akuenergiat kasutamata.
2016. mudeliaasta LEAF esitleb selle ainulaadse tehnoloogia olulist uuendust: kasutusele on võetud uus NissanConnect EV süsteem, mis asendab varasemat Carwingsi seadistust. Sellel on säilinud kõik originaalsüsteemi põhielemendid, kuid tunduvalt on lihtsustatud aktiveerimisprotsessi ja süsteemile on antud uus kujundus.
Üks uue NissanConnect EV süsteemi paljudest eelistest on uus laadimiskaart, mis näitab, millised laadimispunktid on vabad ja millised hõivatud. Et ühildumine uue põlvkonna NissanConnect EV teabe- ja meelelahutussüsteemiga oleks sujuv, on sel ka täieliku uuenduskuuri läbinud navigatsioonisüsteem, hooldusmeeldetuletused ja auto leidmise funktsioon.
2016. mudeliaasta LEAF - maailma soosituim elektriauto tehti veelgi paremaks
Kõik 2016. mudeliaasta LEAFi Acenta ja Tekna mudelid on varustatud Nissani tunnustatud NissanConnect EV teabe- ja meelelahutussüsteemi värskeima versiooniga. Peale uue liidese ja digitaalraadiovastuvõtja on sel ka võimekas 7-tolline puuteekraan, mis võimaldab omanikel kaarti suurendada ja vähendada ning menüüsid sirvida vaid sõrmi ekraanil liigutades.
Samuti on 2016. mudeliaasta LEAFil mitu vaevu märgatavat väliskujunduse muudatust, sh uus katusantenn koos uue värvitooniga - Bronze (pronks).
Uue, 2016. aasta LEAFi tootmist jätkatakse Nissani Sunderlandi tehases Suurbritannias ning müük Eeestis algab 2016. aasta jaanuaris. 30 kWh akuga LEAFi hind tuleb 2 000€ võrra kallim võrreldes uue 24 kWh mudeliga. Lõplikud 2016. Aasta LEAFi hinnad ja tehnilised andmed tehakse varsti teatavaks.
* NEDC (uue Euroopa sõidutsükli näitaja) näit 250km homologeeritakse hiljem