Uudised

Tagasi

NISSAN DEMONSTREERIB OMA JUHTPOSITSIOONI ELEKTRISÕIDUKITE SEGMENDIS UEFA MEISTRITE LIIGA FINAALMÄNGUL

  • Nissan tähistab esimest UEFA meistrite liiga koostööpartnerluse aastat Berliini finaalmängu elektrifitseerimisega 
  • Nissan annab kasutusse üle 100 heitevaba sõiduki - UEFA meistrite liiga esimene etapp 
  • Autotootja paigaldab Berliini 129 elektriautode laadimisjaama
  • UEFA meistrite festivali Nissani uuenduslikus fännitsoonis fännide tekitatud energia aitab tuua võidukarika olümpiastaadionile 
  • Jalgpallilegend Marco van Basten liitub Nissaniga, et olla UEFA meistrite liiga finaalmängu reklaamnäoks 

Nissan, kes on elektriautode vallas üleilmne liider, lisab elektrit UEFA meistrite liiga 6. juunil 2015 toimuvale finaalmängule. Euroopa kõige mainekama jalgpallivõistluse korraldajaga tehtava uuendusliku koostööpartnerluse raames kavatseb Nissan rikastada fännide turniirikogemust ja jätta berliinlastele kestva pärandi.

 

UEFA meistrite liiga ametliku autopartneri ja maailma enim müüdud elektriauto tootjana annab Nissan UEFA ja sellega seotud sponsorite kasutusse üle saja elektriauto külaliste ja ametnike sõidutamiseks Berliini finaalmängu promomisel. Peale selle paigaldab Nissan Tegeli rahvusvahelise lennujaama, mitmete Berliini hotellide ja olümpiastaadioni lähedusse 129 elektriautode laadimisjaama, millest paljud jäävadki püsivalt linna.

Nissan Europe'i turundusosakonna asepresident Bastien Schupp ütles: „Berliini finaalmäng on Nissani ja UEFA meistrite liiga koostööpartnerluse esimese aasta haripunkt. See partnerlus on võimaldanud meil näidata oma pühendumust elektriautodele ning anda hoogu meie kaubamärgi väärtustele, milleks on uuenduslikkus ja põnevus. Mul on eriti hea meel, et meie suurepärane suhe UEFA-ga on võimaldanud meil teha berliinlaste heaks midagi kestvat ja positiivset - paigaldada juurde elektriautode laadimisjaamu ja laiendada seega Nissani võrgustikku, mis on juba Euroopa suurim." 

Nissan pakub Berliinis 3.-7. juunini ka interaktiivseid fännikogemusi UEFA meistrite festivalil. Osalevatel fännidel on võimalus mängida 2 × 2 interaktiivses jalgpallipuuris, panna oma oskused proovile Nissani labürindis ja taasluua prooviväljakul Nissani reklaamnägude hiilgehetki.

Energia, mida fännid UEFA meistrite festivalil tekitavad, teisendatakse kilovattideks ja seda kasutatakse UEFA meistrite liiga võidukarika toimetamisel olümpiastaadionil toimuvale finaalmängule. Kõige rohkem kilovatte tekitanud osalejad saavad pääsmed finaalmängule ning erakordse võimaluse saata matšipäeval toimuval UEFA võidukarika paraadil erikujundusega Nissan e-NV200 täiselektrilises kaubikus võidukarikat selle teekonnal UEFA meistrite festivalilt staadionile.

Jalgpallilegend Marco van Basten liitub Nissaniga, et toetada UEFA meistrite liiga finaalmängu reklaamnäona. Marco, kes on oma silmapaistva karjääri jooksul võitnud turniiri kahel korral, jagas mõtteid Nissani pakutavate fännikogemuste kohta: „See on fantastiline, et Nissan hoiab jalgpallifänne UEFA meistrite liigaga seotud pidustuste keskmes. Fännidele korraldatakse suurepäraseid tegevusi ja mänge ning see tõepoolest aitab suurendada finaalmänguga seotud innustavat õhustikku."

Nissan on kogu esimese UEFA meistrite liiga koostööpartnerluse hooaja jooksul teinud UEFA-ga koostööd, et mõelda välja põnevaid fännitegevusi, näiteks UEFA meistrite liiga nädala värava võistlus, ning võimaldada fännidele ja partneritele juurdepääsu vastasmeeskonna treeningmängudele päev enne matši.

Nissan on UEFA superkarika ja UEFA meistrite liiga ametlik rahvusvaheline autosponsor, kes sõlmis lepingu perioodiks 2014/2015 kuni 2017/2018. Ametliku koostööpartnerina on Nissan kaasatud Euroopa kõige mainekamate jalgpalliklubide võistlusesse mitmete oma eksklusiivsete toodete ja teenuste kaudu. 

Nissan Berliinis - põhifaktid

  • Nissan annab Berliinis finaalmängu promomiseks kasutada 100 elektrilist Nissan LEAF-i ja e-NV200-t.
  • Olümpiastaadionile, Tegeli lennujaama ja mujale paigaldatakse Nissani sõidukipargi laadimiseks 129 laadimisjaama.
  • Paljud neist jäävad ka hiljem alles, mistõttu Berliini elektriautode kasutajad saavad enda käsutusse parema taristu.
  • Need lisanduvad rohkem kui 2000 kiirlaadimisjaamale, mis on juba Euroopasse paigaldatud.
  • UEFA meistrite festivalil on spetsiaalne installatsioon, millega õhutatakse fänne tekitama samaväärset energiahulka, mida läheb vaja võidukarika finaalmängudele sõidutamiseks.
  • Matšipäeval toob erikujundusega e-NV200 võidukarika UEFA meistrite festivalilt finaalmängule.

Nissan spordimaailmas 

Koostöö UEFA meistrite liigaga - Nissani kõige suuremahulisem sponsorleping - on järjekordne näide Nissani pühendumisest ja edust rahvusvahelistel spordiüritustel. Peale selle toetab Nissan Brazil uhkusega 2016. aasta Rio olümpia- ja paraolümpiamänge, Brasiilia meeskonda ja Brasiilia paraolümpiadelegatsiooni, ametlikult toetatakse Colombia ja Mehhiko olümpiameeskondi nende vastavates piirkondades, Suurbritannia meeskonda ja Suurbritannia paraolümpiasportlasi Ühendkuningriigis, Orange'i Aafrika rahvaste karikavõistlusi 2013. ja 2015. aastal, USA üliõpilasmeistrivõistlusi Ameerika jalgpallis, Ameerika jalgpalli Kanada liigat, samuti on Nissan Heisman Trusti / Heismani auhinna äripartner ning City Football Groupi ametlik rahvusvaheline autopartner. Nissanil on mitmeid sportlastest reklaamnägusid, sh olümpia- ja paraolümpiamängude kuldmedalivõitjad Usain Bolt, Sir Chris Hoy ja Richard Whitehead, Brasiilia olümpiasportlased Jovane Guissone ja Vitor Felipe ning jalgpallurid Andrés Iniesta, Thiago Silva, Yaya Touré ja Max Meyer.