Uudised
JUKE SHIRO: RAFINEERITUD JA ŠIKK
-
- Uuest Juke Shirost saab seeria lipulaev.
-
- Ainulaadne valge salongiviimistlus:
-
- Tumehallid 17-tollised valuveljed ning hõbedased satineeritud peeglid ja uksekäepidemed.
-
- Uus, ainult Juke Shirole mõeldud kerevärv Nightshade.
-
- Spetsiaalne lisavarustuse pakett toon toonis käetugede, jalamattide ja lävepakuliistudega.
valge keskkonsool;
valged õmblused roolil ja nahkistmetel;
valge taust mustast perforeeritud nahast istmetel.
Brüsseli autonäitusel esitletud Juke Shiro nimi on igati tabav. Shiro tähendab jaapani keeles „valget" ja uue versiooni salongis torkavad silma arvukad valged kujunduselemendid. Keskkonsool, mille disainerid said inspiratsiooni mootorratta kütusepaagi kujust, on olnud seni punane või hall; Shiro keskkonsool on valge. Sama kehtib ka ustel olevate käetugede kohta, mille otsad on valged.
Nii nahkkattega roolil, käigukanginupul kui ka nahkistmete servades on kasutatud valgeid õmblusi ning läbi mustast perforeeritud nahast istmepatjade ja -seljatugede kumab valge taust.
Valged elemendid tekitavad valdavalt mustas ja tumehallis interjööris šiki kontrasti ning pakuvad kliendile lisavõimalusi muuta oma Juke veel isikupärasemaks.
Väljast tunneb Juke Shiro ära stiilsete tumehallide 17-tolliste valuvelgede, hõbedaste satineeritud uksekäepidemete ja küljepeeglite ning läikiva B-piilari järgi. Juke Shirot müüakse nii valge kui ka mustana ning lisaks pakutakse ühte ainulaadset kerevärvi Nightshade (rafineeritud tumelilla toon).
„Juke on nii-öelda individualistlik mudel. Ta erineb teistest oma klassi sõidukitest ja on võitnud oma individuaalsusega Euroopa tarbijate südamed. Juke Shiro, mille eriilmelises interjööris annavad tooni stiilsed valged elemendid, pakub ostjatele veel ühe võimaluse valida just enda isiklikule stiilile ja maitsele vastav Juke," lausus Juke'i Euroopa tootejuht Gareth Dunsmore.
Juke Shiro varustuse tasemeks on Tekna (Juke'i kõige rikkalikum varustuse tase) ning mootorivalikus on kõik kolm Juke'i jõuallikat: 81kW (110hj) 1,5-liitrine dCi, 86kW (117hj) vabalt hingav 1,6-liitrine bensiinimootor ning ülelaaduri ja otsepritsega 1,6-liitrine DIG-T bensiinimootor, mis arendab võimsust 140kW (190hj). Kõik on esirattaveoga ja varustatud sõltuvalt mootorist kas viie- või kuuekäigulise käsikäigukastiga.
Juke Shiro 1,6-liitrine DIG-T versioon on kättesaadav ka Nissani tipptasemel All-Mode 4x4-i nelikveosüsteemiga, mille juurde kuulub veojõu dünaamiline jaotur ja viimase põlvkonna CVT käigukast. Veojõu dünaamiline jaotur (Torque Vectoring System, TVS), mis on mõeldud alajuhitavuse vähendamiseks ja mida ei ole kõnealuses klassis ühelgi teisel sõidukil peale Juke'i, tagab Juke'ile kõrgemast kliirensist hoolimata oma klassi parima juhitavuse ning samas ka suurepärase sõidumugavuse.
Rikkalikku standardvarustusse kuuluvad Nissan Connect - Nissani tipptasemel meedia-, side ja navigatsioonikeskus -, värviekraaniga tagurduskaamera, inteligentne võti koos mootori käivitusnupuga, esiistmete soojendus, automaatne kliimaseade, vihmasensoriga klaasipuhastid ja päevatuled, kokkuklapitavad uksepeeglid ning toonitud tagumised aknad.
Samuti kuulub standardvarustusse Nissani dünaamiline juhtimissüsteem, mis annab juhile võimaluse valida sõidukile sobivaim sõidurežiim. Ohutusvarustuses on ESP, kuus turvapatja, ABS koos EBD ja piduriabiga ning kolm peatuge tagaistmel.
Juke Shiro salongi saab täiendada hoolikalt valitud lisapaketiga, kus on terve rida Shiro valgete kujunduselementidega hästi kokkusobivat varustust: istmetevaheline valgete õmblustega käetugi, milles leidub mugav hoiulaegas, kroomitud lävepakuliistud esiustel koos valge valgustusega ja Juke'i märgiga veluurist põrandamatid nii ette kui ka taha. See pakett on müügil lisavarustusena.
Aastal 2010 turule toodud Juke on äärmiselt tiheda konkurentsiga B-klassi täiesti ümber kujundanud. Juke ühendab endas linnamaasturi sitkuse ja sportliku stiili ning eristub oma klassi konkurentidest ainulaadse disaini poolest, mis sobib midagi teistsugust otsivatele individualistliku mõttelaadiga inimestele. Juke Shiro, mis paneb endale tänaval järele vaatama, avardab selliste individualistide valikuvõimalusi veelgi.
Nissani Suurbritannia tehases valmiv Juke inspireerib inimesi üle kogu Euroopa ning aitas püstitada Sunderlandi tehasel 2011. aastal 480485 sõidukiga kõigi aegade tootmisrekordi. Oma üliedukacrossover'ist „suurema venna" Qashqai jälgedes sammuva Juke'i läbimüük ületas möödunud aastal kõiki ootusi - uue omaniku leidis 136282 Juke'i. Ilmselt kujuneb see number 2012. aastal veelgi suuremaks.
Nissani üks keskseid põhimõtteid on oma toodete pidev täiustamine, seetõttu tehti ka Juke'i juures 2011. aastal mitu olulist tehnilist muudatust. Vabalt hingava bensiinimootori ja diiselmootorite lõppülekande optimeerimine vähendas heitkoguseid ning suurendas mürataseme langetamisega sõidumugavust, kuid hea kiirenduse arvelt ei tehtud mingeid järeleandmisi. Käsikäigukasti ja 1,6-liitrise 117hj bensiinimootoriga Juke'i CO2heitkogus on nüüd 139g/km, samas kui 1,5-liitrisel diiselmootoril on see näitaja kõigest 129g/km. Tänu sellele saab see versioon kanda Nissani PURE DRIVE'i märki, mis tähistab mudeleid heitkogusega alla 130g/km.