Uudised
UUS NISSAN NV300: SUURIMA MUDELIVALIKUGA TARBESÕIDUKITE RIVI VÄRSKEIM TÄIENDUS
- Saadaval kaubiku, kahe istmereaga kaubiku, platvormkaubiku ja Combina.
- Mudeli turule toomine teeb Nissanist ühe suurima tarbesõidukite riviga autotootja.
- Ideaalne platvorm ümberehituste jaoks.
- Turu parim 5 aasta / 160 000 km tehasegarantii.
- Hooldusintervall 2 aastat / 40 000 km hoiab käituskulud väikesed.
- Tõhusad ja võimsad mootorid, mille kütusekulu on vaid 5,9 l / 100 km kaubiku versioonil ( Combi 5,6 l / 100 ).
- Järgib Nissani nutikate transpordilahenduste põhimõtet tagada heitevaba tulevik ja välistada liiklusest tulenevad surmajuhtumid.
NV300 on Nissani uus võistleja keskmise suurusega kaubikute segmendis ja kaua oodatud asendus mudelile Primastar. Paigutudes mudelite NV200/e-NV200 ja NV400 vahele, on see Nissani jaoks väga oluline sõiduk, sest see tähistab Nissani tarbesõidukitepere uuenduskuuri lõppu.
Tänu NV300 turule toomisele on Nissanil nüüd üks suurimaid tarbesõidukite valikuid, mis võimaldab edasimüüjatel pakkuda sõidukeid nii kaubikute, pikapite kui ka teiste segmentide klientidele.
NV300 toetab kaubamärgi laiemat tarbesõidukite strateegiat, mis hõlmab ka veokeid nagu NT400 (müügil Rootsis ning Taanis)ja NT500 (Skandinaavias ei ole saadaval) ning auhindadega pärjatud Navara pikapit. Sõiduk on saadaval nii kaubiku, kahe istmereaga kaubiku kui ka reisijate vedamiseks mõeldud Combi versioonina. Lisaks kuulub nüüdsest „veereva šassiina" valikusse platvormkaubiku versioon, mis on ideaalne platvorm ümberehituste jaoks.
Ülima meelerahu tagab NV300 mitmekülgne Nissani 5 aasta / 160 000 km garantii, mis kehtib ka sõidukile paigaldatud Nissani originaallisatarvikute kohta.
Tänu tõhusatele mootoritele ja väikestele hoolduskuludele on uus Nissan NV300 parim valik. Mudeli kujundus on hoolikalt läbi mõeldud, et ärikasutajad saaksid oma käsutusse mitmekülgse mobiilse kontori, mis võimaldab sõiduautole omast mugavust ja sõidurõõmu. Sellele lisanduvad erakordne sõidudünaamika ning juhi abisüsteemide ja ohutustehnoloogiate lai valik. Kõik see teeb NV300-st suurepärase uue tarbesõiduki.
NV300 arendab edasi Nissani nutikate transpordilahenduste põhimõtet, mida tutvustati avalikkusele selle aasta Genfi autonäitusel. Tegemist on kaubamärgi pikaajalise strateegiaga jätkusuutlikuma tuleviku loomisel, mille lõplik eesmärk on heitevaba liiklemine ja liiklusest tulenevate surmajuhtumite vältimine.
Renault’-Nissani liidu Sandouville’i tehases Prantsusmaal ehitatud NV300 jõuab Euroopas müüki jaanuaris.
Uus Nissan NV300 üksikasjalikult
NV300 on paindlik ja kohandatav tarbesõiduki platvorm, mis pakub praktilist ja mugavat teenust äriklientidele mitmesugustes ettevõtlusvaldkondades: transpordis ja logistikas, ehituses, kinnisvarahoolduses, kulleriteenustes, mobiilsetes- ja kiirparandustöökodades.
Sellist mitmekülgset kasutust võimaldavad NV300 eri versioonid. Kaubikut pakutakse neljas suuruses (L1H1, L1H2, L2H1, L2H2) ja kahe istmereaga kaubikut kahes suuruses (L1H1, L2H1), lisaks kuulub valikusse platvormkaubik (L2H1). Veelgi suuremat paindlikkust pakuvad mitu tagaluugi ja küljeukse kombinatsiooni (kas paneelidega või klaasitud kaubikutena). Neile, kes vajavad ruumi reisijate vedamiseks, on mõeldud kahes suuruses NV300 Combi (L1H1, L2H1), mis mahutab kuni üheksa inimest.
Integreeritud väliskujundus
NV300 sobib oma välimuse poolest taotluslikult kokku Nissani varasemate tarbesõidukite seeria mudelitega ning ka auhindu pälvinud crossover’itega Qashqai, Juke ja X-Trail. Iluvõre V-Motion, mis ümbritseb kaubiku julge esiosa keskmes paiknevat suurt õhuvõtuava, seob NV300 otseselt ülejäänud tooteperekonnaga. Iluvõre all asuvad elegantsed tuled. Esiklaas on järsema kaldega kui mudelil Primastar, luues kapotijoonega selgema kontrasti – disainivõte, mida rakendatakse tavaliselt sõiduautodel.
Tänu uutele muljetavaldavatele kujundusjoontele näeb NV300 profiil eelkäija omast dünaamilisem välja, kuid sõiduki tagaosa on muudetud kandilisemaks, et tekitada rohkem pagasiruumi.
NV300 võimalikke kerevärve on kümme: tavavärvid Magma Red, Mole Grey, Glacier White ja Bamboo Green ning metallikvärvid Oyster Grey, Mercury Grey, Jet Black, Panorama Blue, Copper Brown ja Stone. Standardvarustusse kuuluvad 16-tollised terasveljed, valida saab ka 17-tollised valuveljed.
Praktilisem kui kunagi varem
Kaubik mahutab kuni kolm standardset euroalust isegi L1 konfiguratsioonis ning selle laadimisplatvorm on 110 mm pikem kui mudelil Primastar. Kaubikusse mahub hõlpsasti kuni kümme 2,5 m kipsplaati. Luuk salongi vaheseinas võimaldab vedada kuni 3,75 m (L1) ja 4,15 m (L2) koormaid. Avatud asendis moodustab luuk avause, mis on 510 mm lai ja 228 mm kõrge ning suurendab laadimispikkust 41 cm võrra. Seda hoiavad kindlalt avatuna kaks magnetit. Teine luuk, mis asub kaassõitja istme all, suurendab laadimispikkust veel 80 cm.
Mitmekülgsust lisab nutikas tagauste kujundus, mis võimaldab sõita nii, et parem pool on avatud ja vasak suletud, mistõttu saab kaubikuga vedada veelgi pikemaid esemeid (kui kohalikud seadused seda võimaldavad). See tähendab, et sõiduki numbrimärk jääb nähtavaks.
Tagaosa pagasiruumi maht on olenevalt valitud mudelist 5,2–8,6 m3.
Kere külgede vertikaalne paigutus võimaldab pagasiruumi võimalikult tõhusalt ja praktiliselt ära kasutada. Mudeliga Primastar võrreldes on NV300 pagasiruumi H1 versioonidel suurendatud 200 liitrit ja H2 versioonidel 300 liitrit.
Prognoositava laadimiskaalu järgi saab valida sobiva NV300 versiooni. Kaubiku- ja kahe istmereaga kaubikute korral kuulub valikusse kaks täismassi (2,7 või 2,9 tonni), mis võimaldavad vedada 1073–1310 kg.
Saadaval on tehases paigaldatud kaitsev puitviimistlus ja LED-laetuled, mitmekülgne pagasiruumi raamistik ning kinnine või aknaga kerevärvi vaheseinad. Lisaks saab valida kuni 18 kinnituskonksu, sealhulgas kaheksa konksu põrandal (kuus L1 versioonidel). Ka vaheseinas on konksud, mis võimaldavad kaubaruumi riputada tööriideid. Lisavalikute hulka kuulub veokonks.
NV300 platvormkaubik: ideaalne alus ümberehituste jaoks
NV300 on tänapäeva äriklientide nõudluste täitmiseks valmis paremini kui kunagi varem ja see ilmneb kõige paremini just platvormkaubiku puhul. Erinõuetega kasutajatele on see „veereva šassiiga" raamkaubik ideaalne alus, millele luua eri valdkondade jaoks sobivaid teisendusi. Nissani ümberehituse lahendused, mille hulka kuuluvad autoelamud, jahutusega transport, kallurid ja multimeediumi leviedastuse lahendused, moodustavad sõidukite registreerimise järgi turust 97%.
NV300 Combi: mugav transpordivahend kuni üheksa inimese ja pagasi vedamiseks
Reisijate vedamiseks mõeldud Nissan NV300 versioon kannab nime Combi ja mahutab kuni üheksa inimest (kolmes kolmeistmelises reas). Ruumi jääb ka pagasile: L1 versioonis 1000 liitrit ja L2 versioonis 1800 liitrit. Kahe tagumise pinkistme modulaarsus võimaldab pagasiruumi mahu suurendamiseks istmeid eri viisil paigutada. Et pääseda kolmandale istmereale, tuleb teise istmerea äärmiste istmete seljatoed alla lasta. Pagasiruumi saab kohandada pagasiruumikatte abil, mida on võimalik paigutada kahele kõrgusele. Lisaks saab selle paigutada vertikaalselt, et jaotada pagasiruum osadeks. NV300 reisijate versiooni standardvarustusse kuulub üks klaasitud külgmine liuguks, seevastu teine uks on saadaval lisavarustusena.
Mobiilne kontor
Uue NV300 salongi väljatöötamisel seati eesmärgiks võimalikult suur ergonoomilisus ja mugavus. Mudeliga Nissan Primastar võrreldes on juhi istmepatja langetatud 36 mm, et tekitada juurde pearuumi. Tahapoole kallutatud seljatugi mõjub varasemast loomulikumalt, luues sõiduautole omasema sõiduasendi. Maksimaalse mugavuse saavutamiseks saab valida kahe juhiistme vahel: mõlema kõrgus on reguleeritav, Premiumi versioonil on nimmetoe reguleerimise võimalus ja käetugi. Tänu võimalusele liigutada istet ette- ja tahapoole (mudeliga Primastar võrreldes lisaks 18 mm) ning reguleerida rooli kaugust ja kaldenurka saavad kõik juhid luua endale mugava sõiduasendi, olenemata kehakujust ja suurusest.
Kõigi NV300 versioonide kokpiti stiilis juhiasend on mitmeti reguleeritav, lisaks võimaldab modulaarne mobiilne kontor juhtidel kasutada tööd lihtsustavaid funktsioone. Saadaval on nii sülearvuti hoiukoht kui ka saatelehe hoidik. Hoiuruumi on kuni 89 liitrit. Keskmise istme seljatoesse on paigaldatud eemaldatav kirjutamisalus, mida saab suunata nii juhi kui ka kaassõitjate poole, peita seljatoesse või ka täielikult eemaldada.
Kokku on saadaval 14 iga kuju ja suurusega panipaika, mis mahutavad 0,2–46 liitrit. Kõik need on hoolikalt integreeritud kabiini ülddisaini ja paigutatud võimalikult praktiliselt. Panipaikadesse mahuvad ära kõik autojuhtidele vajalikud igapäevased esemed, nagu veepudelid, purgid, topsid, mobiiltelefonid, märkmikud ja pastapliiatsid. Suurim panipaik mahutab 46 liitrit ja asub eesmiste kaassõitjate pinkistme taga.
NV300 lisavarustuse paketti kuulub intelligentne „kaardi tüüpi" võti, mille juht võib jätta taskusse sõiduki käivitamiseks. Uste lukustamiseks või avamiseks piisab, kui vajutada juhi-, kõrval- või tagaukse käepidemel olevat nuppu. Võtmel on ka nupp tagauste avamiseks ning see on eriti kasulik kauba sagedasel peale- ja mahalaadimisel.
NV300 valikusse kuulub mitu helisüsteemi, kaasa arvatud tipptasemel NissanConnecti navigatsiooni- ja multimeediasüsteem. Süsteemiga kaasneb 7-tolline puuteekraan, Bluetoothi ühenduvus, satelliitnavigatsioonisüsteem koos USB-kaardiuuendustega, DAB digitaalraadio ja Siri hääljuhtimine (iPhone’i kasutajatele).
Nissan NV300 väljatöötamisel oli inseneride üks peamisi eesmärke vähendada müra salongis. Esiklaas sisaldab spetsiaalset polümeeri, mis summutab vibratsiooni ja minimeerib salongi jõudvat mootorimüra. Samuti vähendab see suurel kiirusel sõites kõrgsageduslikku tuulemüra. Lisaks on esiklaasi piilaritesse paigaldatud müra summutav tehnoloogia, mis on iseäranis vajalik, sest piilarid paiknevad juhi pea lähedal. Külgmise liugukse mehhanism kahe istmereaga ja reisijate vedamiseks mõeldud versioonidel vähendab sulgemisel salongi kostvat müra.
Lai valik mootoreid mitmekülgsuse suurendamiseks
NV300 jaoks on saadaval nelja võimsusastmega mootorid, mis vastavad iga kasutaja vajadustele. Nissani töökindel mitmeotstarbeline 1,6-liitrine dCi diiselmootor, mis on tuntuks saanud crossover’itel Qashqai ja X-Trail, on võimsusega 95 hj, 120 hj, 125 hj või 145 hj. Kahel esimesel on üks turbo, kahel viimasel kaks turbot. See uus mootoriseeria on Primastari ainult ühe turboga seeriast oluliselt laialdasem. Kütusekulu optimeerimiseks ja sõidurõõmu suurendamiseks on kõigile NV300 mootoritele lisatud kuuekäiguline manuaalkäigukast.
Igal mootoril on diislikütuse kübemefilter, lisaks vastavad kõik mootorid Euro 6 heitenormile. Kõik mootorid on varustatud valikulise katalüütilise redutseerimise (SCR) tehnoloogiaga. Eraldi 20-liitrisesse paaki valatud AdBlue uurealahus võimaldab lämmastikoksiidi (NOx) vähendamise reaktsioonil toimuda oksüdeerivas keskkonnas ja vähendada seeläbi NOx heitkogust.
Kahe turboga mudelitel on mootori seiskamis- ja käivitussüsteem (stopp/start süsteem), mis aitab vähendada kütusekulu, ning ökorežiimi lüliti koos käiguvahetuse näidikuga. Viimane on saadaval ka 95 hj mootori korral. See võimaldab juhtidel optimeerida kütusekulu, piirates pöördemomenti ja muutes gaasipedaali sujuvamaks.
Kaksikturbotehnoloogia
Diiselmootorile lisatud kaks turboülelaadurit pakuvad tarbesõidukijuhile mitut eelist, nagu väiksem kütusekulu ja CO2 heitkogus. Esimene, väikse inertsusega turboülelaadur tagab madalatel pööretel suure pöördemomendi, mis võimaldab liikumist alustada jõuliselt, ning suurendab keskmistel pööretel kiirendusjõudlust, mis välistab möödasõidul vajaduse kasutada madalamat käiku. Teine turboülelaadur rakendub suuremal kiirusel, et pakkuda sujuvamat ja jõulisemat kiirendust.
NV300 kaksikturboga mootoritel on seiskamis- ja käivitussüsteem (stopp/start süsteem), mis vähendab kütusekulu, ning energia nutika haldamise süsteem (ESM), mis salvestab pidurdamisel ja aeglustamisel energiat. Stopp/start süsteem kuulub 95 hj ühe turboülelaaduriga mootori lisavarustusse. Kõigil mootoritel on kahemassiline summutav hooratas, mis summutab vibratsiooni, eriti väiksel kiirusel.
Standardvarustuses tõhusus
Kõige kütusesäästlikumal kaubikul on 125 hj mootor ning selle kütusekulu ametlikus kombineeritud tsüklis on 5,9 l / 100 km ning CO2 heitkogus vaid 155 g/km. Combi näitajad on veelgi paremad: 5,6 l / 100 km ja 145 g/km.
Terves seerias on kütusekulu keskmiselt 1,0 l / 100 km väiksem kui Nissan Primastaril. Tavapärasel kasutajal, kes sõidab 30 000 km aastas, võib see kolme aasta jooksul aidata säästa kuni 1000 eurot.
Koos Nissani mitmekülgse 5 aasta / 160 000 km garantii ja soovitatud hooldusintervallidega 2 aastat / 40 000 km teeb see Nissan NV300-st parima valiku.
Erakordselt dünaamilised omadused
Nissan NV300 pakub roolimistäpsust ja sõidumugavust, mis on võrreldavad kaubamärgi tunnustatud crossover’ite, nt Qashqai ja X-Traili omadega. MacPhersoni esivedrustus koos stabilisaatoriga on liigendkinnituste kaudu ühendatud vedruamortisaatorite sõlmega. Dünaamilist mugavust suurendavad veelgi uued eesmised amortisaatorid, mis tagavad kurvides parema teelpüsivuse.
Paindlik tagumine väändvedrustus suurendab akustilist mugavust, vähendades teemüra. Hüdrauliliste tagaamortisaatorite jäikus oleneb sõiduki koormusest: mida raskem on koorem, seda nõtkem on amortisaator.
Ulatuslik ohutuspakett
Peale tugevdatud kerekonstruktsiooni kaitseb uue Nissan NV300 juhti ja kaassõitjaid ka mitmekülgne kaitsevarustus. Selle hulka kuuluvad juhi ja eesmise kaassõitja turvapadjad, külgturvakardinad ja thorax turvapadi, kokkupõrke tuvastamise surveandur, turvavööde koormuspiirikud, eesmiste turvapatjadega seotud eesmiste turvavööde eelpingutid, lülisambavigastusi vähendavad peatoed, tagumiste turvavööde koormuspiirikud ning kolmepunktine ISOFIX-i kinnitussüsteem (Combi ja kahe istmereaga kaubik)
Standardvarustusse kuuluvad laia vaateväljaga küljepeeglid, saadaval on ka parkimisabisüsteem koos tahavaatepeeglis kuvatava tagurduskaamera pildiga ning tagumised parkimisandurid. Standardvarustusest leiab ka pimealapeegli, mis on integreeritud eesmise kaassõitja päikesesirmi. Varustustasemed ja täpsed tehnilised andmed võivad olenevalt turust erineda.
Iga NV300 elektroonilised ohutus- ja abisüsteemid hõlmavad blokeerumisvastast pidurisüsteemi (ABS), elektroonilist pidurdusjõu jaotussüsteemi (EBD), elektroonilist stabiilsussüsteemi (ESP), libisemisvastast veojõukontrolli (ASR) ja nõlvalt stardi abi. Combi standardvarustuses on ka rehvirõhu jälgimise süsteem.
Lisaohutussüsteemid on järgmised.
- Extended Grip: see funktsioon optimeerib keerulistel pindadel (nt pehmel pinnasel, mudas, lumes või liival) esirataste haarduvust. Piisab vaid nupuvajutusest, et optimeerida ESP jõudlust liikuma hakkamisel ja liikumisel väiksel kiirusel, kui haarduvus on parim.
- Ümberminekuvastane kaitse: see süsteem tuvastab automaatselt võimalikke ohtlikke olukordi, jälgides kere õõtsumise nurka. Kui see nurk on liiga suur, rakendatakse ühel või mitmel rattal pidureid, kuni sõiduki stabiilsus on taastatud.
- Load Adaptive Control: ESP seadistusi reguleeritakse automaatselt sõiduki koormuse järgi, et optimeerida süsteemi jõudlust.
Nutikad transpordilahendused
Selle aasta märtsis Genfi autonäitusel tutvustatud Nissani nutikate transpordilahenduste põhimõte on kaubamärgi strateegia, mille eesmärk on luua jätkusuutlikum tulevik. Strateegia töötati välja Nissani tootearenduse juhtimiseks – nii tarbesõidukite kui ka sõiduautode vallas – ja see aitab suunata ettevõtte olulisi otsuseid, mis puudutavad sõidukite toiteallikaid, sõitmist ja ühiskonda lõimimist. Lõplik eesmärk on heitevabad sõidukid ja liiklusest tulenevate surmajuhtumite vältimine.
Nutikate transpordilahenduste põhimõte tugineb kolmele alustalale: nutikas võimsus, mille kesksel kohal on tõhusamate jõuseadmete loomine, nt auhindadega pärjatud heitgaasivaba kaubik e-NV200; nutikas lõimimine, mis keskendub uute seoste loomisele sõidukite ja ühiskonna vahel, nt sõiduki-jaotusvõrgu (V2G) projektid; ja nutikas sõiduviis, mis annab juhtidele rohkem enesekindlust teel sõidutehnoloogia ProPilot kasutamise suunas (ProPilot on Nissani autonoomne sõidutehnoloogia, mis tuuakse Euroopas turule 2017. aastal).
NV300 nutika sõiduviisi funktsioonide hulka kuuluvad järgmised.
- Nõlvalt stardi abi: see süsteem aktiveerub automaatselt, kui sõiduk alustab liikumist üle 10% kallakult. Kallakul liikumist alustades ei lase süsteem sõidukil kahe sekundi jooksul tagasi vajuda, et anda juhile aega jala tõstmiseks pidurilt ja gaasipedaali vajutamiseks.
- Haagise lengerdamise juhtsüsteem: kui süsteem tuvastab haagise lengerdamise, vähendab see mootori pöördemomenti või rakendab vedavatele ratastele pidurid, et vähendada haagise lengerdamist ja tuua haagis tagasi sirgele trajektoorile.
- Parkimisabisüsteemi tagurdamiskaamera (ekraaniga tahavaatepeeglis): kaamera on saadaval tehases paigaldatava lisavarustusena. Asudes tagauste ülaosas tagumise vasakpoolse piduritule kõrval, annab see sõiduki tagaossa jäävast alast suurepärase ülevaate.
NV300 nutika võimsuse funktsioonide hulka kuuluvad
- mootori seiskamis- ja käivitussüsteem (stopp/start süsteem) ning energia nutika haldamise süsteem (ESM), mis salvestab pidurdamise ja aeglustamise ajal energiat.
Turu parim 5 aasta / 160 000 km garantii
NV300-ga kaasneb Nissani oma klassi parim tarbesõidukite garantii. See mitmekülgne 5 aasta / 160 000 km garantii suurendab tarbesõidukite klientide enesekindlust ja katab kogu tarbesõidukite mudelivalikut (e-NV200 garantii on 5 aastat / 100 000 km, mis koosneb 3 aastat / 100 000 km tehasegarantiist ja +2 aastat Nissan 5* pikendatud garantiist. ). See on tehasegarantii, mille saab täielikult edasi anda sõiduki järgmistele omanikele ja mis katab paljudel juhtudel Nissani originaallisatarvikuid, kui need on valitud sõiduki esialgse tellimuse osana. Garantii alla kuuluvad ka paljud Nissan NV300 platvormkaubiku ümberehitused.