Uudised

Tagasi

PARIISIS AVATI UUS NISSANI ELEKTRIKOHVIK, ET TÄHISTADA KOLME MILJARDI KILOMEETRI LÄBIMIST ELEKTRIAUTODEGA

Nissan LEAFI omanikud üle terve maailma on kokku sõitnud kolm miljardit kilomeetrit, jättes seeläbi õhku paiskamata peaaegu 500 miljonit kg CO2 heitmeid.
Nissan tähistas teadaannet pop-up kohviku avamisega Pariisis, kus saab tasuda energiaga.
Nissani elektrikohvik tähistab uue digitaalse kogukonna platvormi Maailma elektriseerimine loomist, mis aitab suurendada teadlikkust ja kaasatust elektriautode ning jätkusuutliku elamise vallas.
 
Nissan teatas, et LEAFI omanikud üle terve maailma on jõudnud muljetavaldava verstapostini, läbides oma sõidukitega kokku üle kolme miljardi kilomeetri. Autotootja tähistas teadaannet uue digitaalse platvormi Maailma elektriseerimine loomise ning Pariisis pop-up kohviku avamisega, kus saab tasuda energiaga.

 

Energiat vääringuna kasutav kohvik on Pariisis üldsusele avatud piiratud aja jooksul, täpsemalt selle aasta 16.–18. detsembril. Nissani elektrikohvik pakub klientidele võimalust kasutada energia tootmiseks tipptasemel tehnoloogiat. Seejärel saavad kliendid saadud energiat kasutada vääringuna kaupade ja teenuste eest tasumiseks, mis võimaldab vahetult kogeda elektrilist elustiili.

Pop-up kohvik on varustatud erinevate uute tehniliste lahendustega, mis on osa Nissani nutikate transpordilahenduste nägemusest, nagu energiasalvestussüsteem xStorage Home, mille töötas välja üleilmne energiahaldusettevõte Eaton koostöös Nissaniga. Süsteemi varustab energiaga kasutatud või uus Nissani elektriauto aku ja see annab klientidele rohkem kontrolli selle üle, kuidas ja millal nad oma kodudes energiat kasutavad, võimaldades vältida kalli hinna perioode. Energiasalvestussüsteemil saab olema 6 erinevat lahendust, mis annab klientidele võimaluse valida just nende energiavajadustele sobiv pakett. Suurbritannia, Saksamaa, Norra ja nüüd ka Prantsusmaa klientidel on võimalik xStorage Home ette tellida.

Nissani elektriautode osakonna juht Gareth Dunsmore ütles: „Maailma esimese massituru elektriauto Nissan LEAF tutvustamine tekitas uuesti huvi heitevaba tehnoloogia vastu ning see oli esimene etapp meie nutikate transpordilahenduste juurutamisel. Sellest ajast alates on meie elektriautod muutunud järjest populaarsemaks ja praeguseks on meie LEAFI kliendid jõudnud uue verstapostini: kollektiivselt on läbitud üle kolme miljardi kilomeetri ja kokku hoitud peaaegu 500 miljonit kg CO2heitmeid.

Kuid elektriautod on Nissani nägemusest vaid üks osa. Meie kohvik, mis kasutab vääringuna energiat, on suurepärane vahend näitamaks, kuidas meil on võimalus murranguliselt muuta energia tootmise ja kasutamise viise. Me soovime, et inimesed saaksid ise kogeda, kuidas uued tehnoloogilised lahendused, nagu xStorage Home, suudavad nende elusid juba praegu paremaks muuta ning parandada ka tulevaste põlvkondade elukvaliteeti.”

Nissan alustas kohviku loomiseks koostööd mitme tehnoloogia- ja energiaettevõttega. Külastajad saavad energia loomiseks kõndida mööda teed, mis koosneb elektromagnetilise induktsiooni põhimõttel töötavatest plaatidest, mille on välja töötanud ettevõte Pavegen ning proovida Pavegeni fotoputkat, kus peab foto tegemiseks vajaliku energia loomiseks plaatidel hüppama. Kohvikus kasutatakse ka WeWatti innovaatilist baaritoolide süsteemi, kus inimesed peavad istudes pedaale väntama, kuni nad on tootnud piisavalt palju elektrit, et ära teenida vabalt valitud jook.

Nissani elektrikohviku avamisega käivitatakse uus digitaalne kogukonna platvorm Maailma elektriseerimine. Nissan kasutab teadmisi, mis on saadud aastakümnepikkusest kogemusest elektriautodega, et inspireerida oma sotsiaalmeedia saitide ja veebisaitide võrgustiku kaudu uusi arutelusid jätkusuutlikkuse ja puhtama eluviisi kohta. Platvorm hõlmab ka foorumit, kus kasutajad saavad pidada arutelusid, suhelda Nissaniga ja pakkuda oma arvamust. Platvormi eesmärk on kaasata inimesi üle terve Euroopa ja kutsuda nad liituma Nissani elektrilise revolutsiooni, nutikama eluviisi ja jätkusuutlikuma elustiiliga.

Nissan on elektriautode turul teerajaja, tuues 2010. aastal turule maailma esimese massituru elektriauto Nissan LEAF. Tänaseks on üleilmsetel teedel rohkem kui 275 000 Nissani elektriautot, millest 76 000 sõidavad Euroopas. 

Nissani kampaania Maailma elektriseerimine ja pühendumuse kohta nutikate transpordilahenduste pakkumisel saate lisateavet aadressilt https://www.nissan.co.uk/experience-nissan/electric-vehicle-leadership.html