Arvustused Eurostauto Nissani Tallinna esindus, BMW ja Mazda ametlik teenindus
Töötajate hinnangud külastajate arvustuste põhjal
Nimi, perekonnanimi | Hinnang | Telefon | Epost | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Automüük | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Otto Senno | (10/10) | +3726710900 | otto.senno@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teenindus | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karin Olvi | (10/10) | +3726710915 | keretood@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kajar Valle | (10/10) | +3726710908 | keretood@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aleksander Šaršov | (10/10) | +3726710900 | aleksander.sarsov@eurostauto.ee |
Klientide poolt avaldatud edasimüüjate arvustused
Tänukiri
A.N.- Külastuse põhjus
- Uue auto ostmine
Tere. Saadan Teile oma tagasiside / tänukiri. Olen valinud ja ostnud teie firmast uue Nissan Qashqai ja olen fantastiliselt rahul oma uue autoga ja selle suhtumisega ning teenindusega mis sain teie firmast. Kui ma astusin teie firma salongi 22.10., minu uue auto ostu soov oli umbes 70% ja Nissan Qashqai valikuks oli 50% (mul olid ka teiste autopoodide pakkumised). Peale kohtumist teie Nissani müügikonsultandiga, Erko Lehtsega, ma radikaalselt muutsin oma meelt. Proovisõit uue Nissan Qashqaiga ja hinnapakkumine olid vastavuses minu soovidega ja ootustega. Kõige tähtsam oli suurepärane, professionaalne, väga sümpaatne, sõbralik ja meeldiv suhtlemine, mida pakkus mulle teie müügikonsultant Erko. Selle tulemusena olen ma nüüd õnnelik uue Nissan Qashqai omanik. Tahan tänada kogu Eurostauto suurepärast kollektiivi koostöö eest ja eriti Erko Lehtset. Südamest suured tänud, edukat äri ja palju kliente Teile soovides!
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Tänud Eurostauto
A.T.- Külastuse põhjus
- Remont, Hooldus
- Mind abistas:
- Karin Olvi
Tere. Minu viimase teeninduse tase oli väga hea, kiire ja täpne. Teenindajaks Karin Olvi. Tänud temale ja Eurostautole.
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Soovin avaldada kiitust
M.L.- Külastuse põhjus
- Remont, Hooldus
Tere! Soovin avaldada kiitust ja tänu Matsile professionaalse, sõbraliku ja põhjaliku töö eest!
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Tere
M.T.- Külastuse põhjus
- Remont, Hooldus
- Mind abistas:
- Kajar Valle
Tere. Tänan saadetud SMS-i eest. Teeninduse kvaliteet oli heal tasemel nagu alati, eriti väärib kiitmist meister Kajari positiivne suhtumine ja erinevate lahenduste pakkumine
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Tänan ja edu!
K.T.- Külastuse põhjus
- Remont, Hooldus
Käisin täna oma autoga Eurostauto teeninduses ja see oli väga meeldiv kogemus alates aja broneerimisest kuni lõpuni välja. Pean selle tagasiside andmist vajalikuks, sest minu senised kogemused erinevate autoteenindustega on olnud võrdlemisi häirivad. Minuga tegelesid Mats Meiusi ja Renee Rebase. Tänan ja edu!
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah