Arvustused Eurostauto Nissani Tallinna esindus, BMW ja Mazda ametlik teenindus
Töötajate hinnangud külastajate arvustuste põhjal
Nimi, perekonnanimi | Hinnang | Telefon | Epost | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Automüük | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Otto Senno | (10/10) | +3726710900 | otto.senno@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teenindus | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karin Olvi | (10/10) | +3726710915 | keretood@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kajar Valle | (10/10) | +3726710908 | keretood@eurostauto.ee | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aleksander Šaršov | (10/10) | +3726710900 | aleksander.sarsov@eurostauto.ee |
Klientide poolt avaldatud edasimüüjate arvustused
Kiidan teenindajaid!
A.T.- Külastuse põhjus
- Hooldus
- Mind abistas:
- Karin Olvi
Käisin broneeritud rehvivahetuses. Tööde vastuvõtul oli järjekorras kaks inimest, auto probleemidega. Olin valmis ootama, kui Karin kõrvalt küsis, kas midagi tõsist või rehvivahetus? Täpselt õigel ajal sain auto tagasi ja pääsesin praamile kihutamisest, kuhu tööülesanded ootamatult viisid. Veel kord, suured tänud abivalmiduse eest! Parimatega, A. T.
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah
Lugupeetud Eurostauto töötajad!
T.L.- Külastuse põhjus
- Uue auto ostmine
- Mind abistas:
- Otto Senno
Lugupeetud Eurostauto töötajad! Sooviksin avaldada tänu teie kolleegile Otto Sennole professionaalse ja meeldejääva Nissani auto müügitegevuse eest. Ma olen küll kindel, et asjatundlikkus ja sõbralik käitumine kuulub tema ametinõuete loomuliku osa hulka, kuid seda kliendi suhtes meeldivalt saavutada ei ole minu uue auto väljavalimise värskete kogemuste alusel (nt teises Nissani või Wolkswageni, Škoda, Fordi teenindustes) olnud sugugi lihtne. Eurostauto oli meeldejäävalt parim kõiges. Tänuga, T. N.
- Kas soovitaksite meid?
- Jah
- Kas Te ostsite auto meie käest?
- Jah