KLIENDILUBADUS

Erakliendina saate nautida meie lojaalsusprogrammi lubadusi ja boonuseid piiramatu aja vältel. Liituge Nissani programmiga ning me pakume teile ausat ja avatud teenindust ja hoolitseme teie autoalaste murede eest. See on meie lubadus.

ASENDUSAUTO

Kliendil on õigus asendusautole või muule transpordilahendusele järgmistel tingimustel:
- klient peab olema portaali Nissan registreeritud kasutaja;
- klient peab remont- või hooldustööd ette broneerima ning broneerimise ajal küsima transpordilahendust.
Eeltoodud õigus ei laiene rehvitöödele.

Nissan annab endast parima, et kliendi vajadusi rahuldada, kuid ei saa garanteerida asendusauto saadaval olekut ega seda, et kõikide asendusautode mudelid on identsed kliendi sõidukiga. Nissan jätab endale õiguse pakkuda muid transpordilahendusi. Asendusautot pakutakse üheks päevaks sama kuupäeva piires. Kütusekulu katab klient.

Nissani transpordilahenduse lubadus ei laiene avarii tagajärjel remonti toodud sõidukitele. Asendusautoga kaasneb õnnetusjuhtumi korral maksimaalselt 300 euro suurune kindlustuse omavastutus (summa võib esinduseti erineda). Lisainformatsiooni saamiseks võtke ühendust Nissani volitatud müügiesindusega.

TEENINDUSE HINNAGARANTII

Nissani hinnagarantiid pakuvad vaid osalevad müügiesindused ja Nissani volitatud töökojad.

Nissani hinnagarantii laieneb vaid eraklientidele ega kehti äriklientidele.

Hinnagarantiiga ei ole kaetud järgmised Nissani mudelid: GT-R, 370Z, 350Z.

Nissan, Nissani müügiesindused ja Nissani volitatud töökojad jätavad endale õiguse võistlev hinnapakkumine tagasi lükata, kui edasimüüja või volitatud töökoja hinnangul ei ole see esitatud heas usus või kui hooldusele või remondile kavandatud aeg on alla Nissani tegevusjuhises ettenähtud normi.

Nissani hinnagarantii ei kata kereremonti ega kehtiva garantiiga sõiduki õli- ja filtrivahetust.

Kliendi pakutav võistlev hinnapakkumine peab vastama järgmistele tingimustele:
1) tegu on ehtsa kirjaliku hinnapakkumisega, mis on soodsam Nissani edasimüüja või volitatud töökoja pakkumisest hooldusele ja remondile;
2) selgelt nähtava firmanimega kirjalik pakkumine pärineb tunnustatud autoremonditöökojalt, mis asub Nissani müügiesindusest või volitatud töökojast kuni 10 km kaugusel;
3) pakkumine ei ole vanem kui üks kuu ning on varuosade ja tööaja lõikes lahku löödud;
4) pakkumises viidatakse vaid Nissani uutele ja autentsetele (või nendega võrdväärsetele) varuosadele.

Ettevõte Nissan Nordic Europe Oy (Nissan) teeb mõistlikkuse piires endast oleneva, et neid kohustusi täita, kuid Nissanil on õigus oma äranägemise järgi mõnda kohustust või kõiki kohustusi muuta, parandada või tühistada. 

NISSAN ASSISTANCE PIKENEV AUTOABI

Tehniliste rikete või õnnetusjuhtumite korral tuleb appi Nissan Assistanceʼi autoabi. Kui peaks juhtuma midagi ootamatut, helistage kõigepealt Nissanisse. Nissan annab 24/7 (ka pühapäeviti ja riiklikel pühadel) endast parima, et kliendi Nissan nii kiiresti ja sujuvalt kui võimalik taas sõidukorda saaks. 

Nissan pakub Nissan Assistanceʼi pikenevat autoabi pärast lepingulist garantiiperioodi ühe aasta jooksul*, kui klient on teostanud korralise hoolduse Nissani esinduses. See aastane periood* uueneb iga kord, kui klient toob oma Nissani volitatud esindusse plaanilisele korralisse hooldusesse. 

Nissan Assistanceʼi pikenev autoabi on kliendile tasuta (pakkumine ei kata võimalikke remondikulusid). Lisainformatsiooni saamiseks lugege garantiitingimusi; sealt leiate ka nimekirja riikidest, kus Nissan Assistance'i autoabi saadaval on. 

Kui klient helistab numbrile (+372) 606 4070, siis on tal võimalik valida Nissan Assistanceʼi autoabi ööpäevaringse teenuse ja Nissani klienditeeninduse vahel (avatud esmaspäevast reedeni kell 9–17, välja arvatud riiklikel pühadel).

Kõne tasustatakse teie operaatori tavapärase kohaliku või mobiilikõne hinna järgi.
Nissani volitatud müügiesinduste ja töökodadega saab ühendust nende kohalikel numbritel.
Kõne suunamiseks kasutame IVR-süsteemi (interaktiivset automaatvastajat).
Ooteliinile jäämine on tasuline.
Pikem ootamine võib tuua suuremad kõnekulud.
Nissan ei vastuta võrguteenuste tõrgetest tingitud probleemide eest; kui telefoniliinide ühendus peaks olema häiritud, on võimalik (olenevalt riigist) kontakti saamiseks kasutada ka e-posti. 

* 2016. aasta või uuema Navara puhul 2 aastat. 

AUTO KORRASOLEKU KONTROLL

Nissan pakub auto tasuta korrasoleku kontrolli klientidele, kes toovad auto korralisse hooldusesse või parandusse. Auto korrasoleku kontrolli ajal ei ole kliendi kohalolek hädavajalik.

Kui tasuta korrasoleku kontrolli käigus selgub, et on vaja teha lisatöid, esitatakse kliendile kinnitamiseks hinnapakkumine. Lisatöid ei tehta, ilma et klient oleks hinnapakkumise heaks kiitnud.

Kliendile esitatakse kirjalik hinnapakkumine kõikide tööde kohta enne nende algust.